poniedziałek, 22 października 2012

Scoffers- koncert w Dylemat Cafe, Poznań


Kapela zupełnie mi nie znana, na ich koncert trafiłam przypadkiem. Oprócz tego, że jak wiadomo kameralne koncerty mają swój niezwykły klimat to mogę z pewnością powiedzieć, że był to bardzo dobry koncert! Zespół, jak się dowiedziałam powstał w 2011 roku i składa się z piątki młodych ludzi, po których widać, że muzyka jest ich największą pasją.Zespół charakteryzuje połączenie instrumentów klasycznych z elektronicznym brzmieniem samplowanej perkusji tworzonej przez dj’a. Był to jeden z tych koncertów na który z pewnością poszłabym jeszcze raz, i zespół na którego album czekam. Głos wokalistki zespołu w połączeniu z pięknym brzmieniem saksofonu, skrzypiec, syntezatorów, gitary tworzy bardzo ciekawe brzmienie, śmiałabym powiedzieć alternatywne, trip- hopowe. Na koncercie słyszałam jak niektórzy porównywali ich do Portishead, ale ja osobiście nie lubię tego typu porównań. Moim zdaniem zespół brzmi świeżo i dzięki pięknemu, specyficznemu głosowi wokalistki magicznie. 

2 komentarze:

  1. Zespół gorąco polecam, niestety ciężko jest znaleźć ich inne występy na You Tube, chętnie kupie ich nowy pierwszy wydany album. Wokalistka głosem tak przyciąga uwagę, że nie można skupić wzorku na niczym innym :)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Też nie mogłam od niej oczu ani uszu oderwać! ;) Dzięki za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń