poniedziałek, 22 października 2012

Na dobry początek...


Zacznę może od tego czemu postanowiłam założyć bloga. A więc od zawsze największą moją miłością i pasją mojego życia była muzyka. Jeżeli można być od niej uzależnionym to z pewnością ja jestem, ale wcale nie mam zamiaru iść na odwyk. Niestety zostałam pozbawiona jakiegokolwiek talentu wokalnego, a gra na instrumentach nie do końca mnie kręciła... Wolałam zawsze szukać nowych brzmień, odkrywać stare albumy, które pokochałam, lub nie. Stare płyty winylowe, kasety magnetofonowe (Nirvana, Hey, Elvis Costello, Johnny Cash, The Beatles) wyszperane gdzieś w rzeczach mojej kuzynki, wuja, mamy, były dla mnie największymi skarbami!

Od jakiegoś czasu kilku moich znajomych, często prosiło mnie o przesyłanie maili z muzyką którą akurat słucham, która zrobiła na mnie wrażenie. Chcieli posłuchać czegoś interesującego, świeżego, czegoś czego wcześniej nie słyszeli, a co im w jakiś sposób poleciłam. Stąd wziął się pomysł na założenie bloga. Osoby które mają fizia na punkcie muzyki tak jak ja będą mogły przeczytać co sądzę o danym albumie/ wykonawcy a pozostałe osoby, lubiące dobrą muzykę, lecz nie mające czasu na to by przeszukiwać sieć będą mogły się nim zasugerować.

O jakiej muzyce będę pisać? Różnej, nie mogę powiedzieć jednoznacznie, że będzie to blog o muzyce np. rockowej. Nie mogę również powiedzieć, że będzie to blog tylko o muzyce współczesnej, bo zapewne napiszę Wam o trochę starszych krążkach, które zrobiły na mnie duże wrażenie, które w jakiś sposób zapisały się w moim sercu. Będę pisać również o koncertach, które mogę wam polecić, lub w których samej uda mi się uczestniczyć.

Jestem otwarta na wszystkie Wasze komentarze zarówno te pozytywne jak i negatywne, bo oczywiście nie wszystko co podoba się mi musi podobać się wam. Czekam także na wasze sugestie! Jeżeli jakiś wykonawca/ zespół/ album/ koncert sprawił, że zmieniło się wasze podejście do świata, muzyki, emocji podzielcie się tym! Być może ta muzyka odmieni nie tylko wasze życie, ale też kogoś innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz