poniedziałek, 22 października 2012

Archive- With Us Until You’re Dead


Wyczekiwany przez wszystkich album Archive z pewnością nie zawiódł wszystkich fanów tego zespołu. Nie mogę powiedzieć, że zaliczam się do nich. Oczywiście bardzo doceniam wszystkie ich albumy, i wracam do nich od czasu do czasu, jednak jakoś nie do końca działa to na mnie. Jest to tylko i wyłącznie moja subiektywne odczucie. Wracając do najnowszego albumu Archive, jest bardzo nieźle.  Ważną cechą tego krążka jest wyraźny powrót do korzeni trip- hopowych, w połączeniu oczywiście z muzyką symfoniczną i progresywnym rockiem. Zespół daje nam na swojej najnowszej produkcji wyraziste melodie oraz znane nam już piękne wokale i nowy nabytek- Holly Martin- kobieco ale miejscami mrocznie i zachrypnięcie. Nie zmienię zdania co do tego, że Archive są mistrzami budowania nastroju. Brakuje mi tylko na nim perełki na miarę znanego chyba wszystkim ( mam taką nadzieję) ,,Again” czy ,,Lights”. To z pewnością bardzo dobra płyta, właściwie o każdym z utworów można by napisać oddzielną recenzję, tylko po co… Myślę, że każdy odbiera je na swój sposób ( to jest jedna z wielu zalet tej płyty). Jest to muzyka alternatywna, i każdy z osobna powinien jej posłuchać, sprawdzić i ocenić sam. Moje oczekiwania wobec tej płyty zostały prawie spełnione.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz