czwartek, 21 marca 2013

Wild Belle- Isles


Pierwszymi singlami ,,Keep You” oraz ,,It’s Too Late” duet Wild Belle postawił sobie u mnie bardzo wysoko poprzeczkę. Ich debiutancki album miał premierę  kilka dni temu, a dokładniej 12 marca. Założyciele zespołu Natalie i Elliot to rodzeństwo pochodzące z Chicago. Oboje próbowali zrobić solową karierę muzyczną, ale dopiero kiedy wspólnie zaczęli pisać i komponować stworzyli dzieło wybitne ( moim zdaniem). Klimat ,,Isles” to reggae w stylu lat ’70 z szeroko pojętą alternatywą, elementami bluesa i soul’u. Ta mieszanka w połączeniu z wokalem Natalie jest zupełnie wyjątkowa, nie przypomina muzyki żadnego innego zespołu, a przynajmniej ja nie znajduje takiego porównania. Ten miks inspiracji to nowość dla mojego ucha. Oczywiście wymienione przeze mnie single jak i cała reszta albumu są genialne, a saksofon w ,,It’s Too Late” powalił mnie na kolana! Debiutancki album Wild Belle nie zawiódł moich oczekiwać. Polecam go każdemu! 

Albumu możecie posłuchać za darmo w aplikacji Deezer: http://www.deezer.com/pl/album/6392696



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz