poniedziałek, 12 listopada 2012

Tres. B at Chmury, Warszawa

O tym bardzo zdolnym trio pisałam już Wam wcześniej. Jednak w ten weekend miałam (w końcu) okazję być na ich koncercie. Bardzo zależało mi na zobaczeniu ich na żywo już na tegorocznym Openerze, niestety zatrzymało nas błoto i deszcz... Na szczęście nie ma tego złego... Koncert w warszawskich Chmurach był z pewnością całkiem inny niż ten na festiwalu. Chociażby dlatego, że koncert w Warszawie odbył się w małym klubie na Pradze, przez co miał wyjątkowy bo kameralny klimat. Wybierając się na ten występ spodziewałam się tłumów, zawiodłam się ale sam koncert zrekompensował mi to w pełni. Zespół rozpoczął od mojego ulubionego kawałka z albumu ,,40 Winks of Courage"- ,,The Goose Hangs High", uwielbiam wstęp do tego utworu a na żywo brzmi to jeszcze lepiej! Cały set Tres. B skłądał się w większości z kawałków z nowej płyty, ale były też i stare utwory np. ,,Visionary"- mój faworyt z ich poprzedniego krążka. Muszę zwrócić też uwagę na bardzo dobry klimat, jaki wokalistka nawiązała z publicznością. A wtórował jej grający na gitarze Oliver Heim, który podbił serca wielu osób swoją łamaną ale jakże uroczą polszczyzną. Nie obyło się oczywiście bez bisu, na którym usłyszeliśmy śpiewany przez Olivera ,, Let It Shine". Po koncercie każdy mógł dostać autograf, osobiście porozmawiać z zespołem i podzielić się wrażeniami, co oczywiście uczyniłyśmy ;) Misia okazała się strasznie fajną sympatyczną, zwyczajną dziewczyną z którą można porozmawiać o muzyce ale nie tylko. Trzymam kciuki za ten zespół, gdyż jest to kapela która nie ogranicza się do jednego stylu w muzyce a poza tym głos Misi jest piękny, delikatny i zauroczy chyba każdego słuchacza.


2 komentarze:

  1. Oj tak. Jeśli ktoś czyta i chciałby, tak jak ja i Monia usłyszeć tres.b life, to jeszcze zdąży na potajemny koncert w Warszawie 17 listopada, w tym samym miejscu czyli w praskich Chmurach. Źródło tej inf jest wiarygodne, bo zdradziła to sama wokalistka po koncercie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Lub również w ten weekend w Poznaniu na MTP razem z Hey i Dry The River ;)

    OdpowiedzUsuń