sobota, 28 grudnia 2013

Najlepsze Single 2013 Roku!!

Koniec roku to czas podsumowań, postanowiłam również dla Was stworzyć takie Muzyczne Podsumowania 2013 Roku. Mogłabym podzielić je na kategorie Polska Płyta Roku, Debiut Roku, Singiel Roku itd. Postanowiłam jednak wyszczególnić jedną kategorie. Oczywiście czekam na Wasze komentarze, być może dla Was jakiś utwór zrobił większe wrażenie niż na mnie, i dla Was jest utworem roku. Piszcie, dodawajcie swoje propozycje w komentarzach ;) Kolejność w poniższym zestawieniu jest zupełnie przypadkowa, ciężko byłoby mi zrobić liste Top 10, zbyt wiele wydarzyło się przez te ostatnie 12 miesięcy. Oto moje typy.

Najlepsze Single 2013 Roku, czyli utwory, które pierwsze przychodzą mi na myśl i które najdłużej przebywały na mojej playliście ;)

Disclosure ,, You& Me"- z tym utworem mam cudowne wspomnienia z tegorocznego Opene'ra i Silent Disco.



Foals- ,,My Number"- jak straaasznie zazdroszczę szczęściarzą którzy mieli okazje posłuchać ich na żywo w tym roku w warszawskiej Stodole, może przyjadą na Opener'a 2014...? 



Misia Ff ,,Mózg"- rewelacyjny teks i muzyka ( stworzony wspólnie z Rykardą Parasol)



Daft Punk ,,Get Lucky"- bezapelacyjnie największy hit tego roku, u mnie wywołuje również wspomnienie tegorocznego Opener'a i pewnego after party ;)




Fissmoll ,,Let's Play Birds"- piękno w czystej, polskiej postaci! 



Chvrches ,,The Mother We Share"



Xxanaxx ,, Disappear"



Tomasz Makowiecki ,,Holidays In Rome"- tego utworu nie mogło tutaj nie być!



Rebeka ,,Melancholia" ( Kamp! Remix)- zdecydowanie bardziej podoba mi się remix tego utworu, ale polecam też oryginał.



Arctic Monkeys ,,R U Mine"- ten kawałek zawładnął mną i chyba całym światem na bardzo długo... Zakochałam się w nim od pierwszego odsłuchu, a na żywo... WYMIATA!!




The Neighbourhood ,,Sweat Weather"-  po prostu... uwielbian ten utwór! 






Woodkid ,,I love You"


Fractures ,,Twisted"



A na sam koniec moje ostatnie odkrycie Moderat ,,Bad Kingdom", zabieram się za cały album, tylko dlaczego dopiero teraz to znalazłam!?




A jakie są Wasze typy? 

Poniżej umieszczam dla Was całą playlistę do odsłuchania, enjoy!







4 komentarze:

  1. W moim blogowym rankingu singli z 2013 r. znalazła się część wymienionych przez Ciebie utworów. Ale moje top 5 to:
    5. White Lies "Getting even"
    4. Le Youth "C O O L"
    3. Clean Bandit "Dust clears"
    2. Daft Punk feat. Pharrell Williams "Get lucky"
    1. Jessie Ware "Imagine it was us"

    OdpowiedzUsuń
  2. "C O O L" nie znałam więc bardzo dzięki bo wkręcił mi się ;) I ,,Dust clears" też nie słyszałam wcześniej i powiem, że rozwalił mnie moment gdzie elektronika miesza z klasycznym brzmieniem skrzypiec i kontrabasu!! <3 DZIĘKI!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, fajnie :)
    Ale bez Macklemore i albumu "The Heist"?
    No wiesz? :p

    Bąbel

    OdpowiedzUsuń