sobota, 8 lutego 2014

Nowe brzmienia- Clean Bandit!

O Clean Bandit usłyszałam dzięki Hubertowi z muzykoblog.blog.onet.pl i od razu się zakochałam!! Zespół pochodzi z Wysp Brytyjskich a tworzą go Jack, Luke, Grace i Milan. Świat usłyszał o nich już w 2011 roku ( a ja dopiero teraz!!??), supportowali m.in. Ellie Goulding i Basement Jaxx. Debiutancki singiel ,,Mozart's House" zapewnił zespołowi rozgłos, potem było ,,UK Shanty", do którego teledysk powstał na zlecenie Channel 4.  Zagrała w nim supermodelka  Lily Cole. Dwa dni po premierze, kwartet zagrał koncert live w BBC Radio 1. ,,UK Shanty", ,,Mozart's House" oraz ,,Telephone Banking" zostały wyróżnione podczas BBC 2011 Music Video Festival i UK Video Music Awards.  Dopiero, za sprawą singla ,, Rather Be"z gościnnym udziałem debiutującej Jess Glynne, Clean Bandit znaleźli się na 1. miejscu oficjalnej brytyjskiej listy przebojów. Pokonując ,,Happy" Pharrella Williamsa.

Tajemnicą ich sukcesu jest połączenie brzmienia klasycznego kwartetu smyczkowego z nowoczesnymi, elektroniczno-tanecznymi dźwiękami. Brzmi to rewelacyjnie, sami posłuchajcie!!




Aktualnie, zespół pracuje nad swoim pierwszym, debiutanckim albumem. Ja czekam na niego z ogromną niecierpliwością! ;) Tymczasem ich muzyki możecie posłuchać na Soundcloud.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz