sobota, 15 marca 2014

Real Estate- Atlas

Po trzech latach, w końcu doczekałam się nowej produkcji od Real Estate. Niewiele o nich wiadomo. W skład zespołu wchodzą Alex Bleeker, Martin Courtney, Etienne Pierre Duguay i Mathew Mondanile z New Jersey, aktualnie zakorzenieni w Nowym Jorku. Ich debiutancki album ,,Days" pokochałam od razu. Dlaczego? Jest po prostu dobry na każdą pogodę. Na każdą chwilę. Zimą, łagodzi deprechę spowodowaną tym co widzimy za oknem. Słonecznym latem jest idealnym soundtrackiem do letnich festiwali i zachodu słońca nad morzem. Jeżeli nie słyszeliście jeszcze ,,Days", nie wiecie co tracicie!

Od pamiętnego debiutu minęło trochę czasu. Dla zespołu, był to pracowity okres. U boku nowego producenta Toma Schicka, kwintet nagrał nowy materiał w chicagowskim studiu Wilco. ,,Atlas" ukazał się 3 marca 2014 roku. Muzycznie, na szczęście niewiele się zmieniło. Jest dokładnie tak jak sobie to wymarzyłam. Melodyjnie, marzycielsko i wakacyjnie. Wszystkie piosenki nucą się same i przywołują wspomnienia letnich, słonecznych wieczorów. Słuchając ich czujemy się oderwani od rzeczywistości, w dodatku muzyka współgra tutaj z pięknymi tekstami. Ich tematem są przede wszystkim przemijające uczucia, nieubłaganie upływający czas i emocje obecne w życiu każdego człowieka.

Oczywiście, wszystko to już było na debiutanckim albumie, ale w tym wypadku zupełnie mi to nie przeszkadza! Wręcz przeciwnie, brakowało mi tych nostalgiczno- słonecznych dźwięków i teraz jest właśnie idealny moment na tę płytę. Wiosna z nią będzie jeszcze piękniejsza!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz