wtorek, 9 maja 2017

Hej, jesteście tutaj jeszcze!?

Dawno mnie tutaj nie było, mam nadzieje że wybaczycie mi tak długie milczenie ;) Muszę jednak przyznać się Wam, że moje życie zmieniło się o 180 stopni. Zostałam mamą! Stąd tak długa nieobecność, blog wysunął si na dalszy plan i szczerze zupełnie nie miałam na niego czasu. Mam nadzieję, że jeszcze tu jesteście i dacie mi ponownie szansę ;) Nadal odczuwam potrzebę dzielenia się z Wami muzyką która trafia na moje słuchawki. Mam nadzieję, że dacie mi jeszcze chwilę na zebranie energii i myśli. Za chwile wracam do Was z nowymi albumami, nową muzyką i nowymi emocjami bo przecież o to w tym wszystkim chodzi.

Mój mąż zaraził mnie ostatnio Thievery Corporation, bardzo podoba mi się ich muzyka. Mam nadzieje, że Wam również przypadnie do gustu, jeśli jeszcze nie znacie oczywiście ;)


1 komentarz: